⏰ Rean slutar 29 apr. 20-50% RABATT + Fri frakt
Kundvagn (0)

Retur- & Återbetalningspolicy

VÄNLIGEN LÄS VÅR RETUR- & ÅTERBETALNINGSPOLICY NOGA:

ORDERÄNDRINGAR:

För alla ändringar till din befintliga order, vänligen mejla oss på [email protected]. Du har möjlighet att annullera din order utan några avgifter inom en 24-timmars period efter att ordern har bekräftats. Utöver denna tidsram, hänvisa till de följande avsnitten för omfattande vägledning om hur du fortsätter med orderreturer.

RETUR:

Våra returriktlinjer tillåter en 30-dagars period, räknat från det datum ditt föremål levererades, för att du ska initiera en returförfrågan.

För att din retur ska godkännas, ska produkten vara i samma skick som när du mottog den, vilket innebär att den ska vara oanvänd eller oburen, ha alla sina etiketter intakta och vara i sin originalförpackning. Dessutom krävs ett kvitto eller någon form av köpvalidering.

För att påbörja returprocessen, kontakta oss via e-post på [email protected]. Vid godkännande kommer du att få detaljerade anvisningar om hur och vart du ska skicka tillbaka din vara till oss. Observera att oönskade returer som anländer utan föregående meddelande kommer inte att behandlas.

För eventuella frågor relaterade till produktreturer, tveka inte att mejla oss på [email protected].

HUR RETURNERAR DU DINA PRODUKTER?

  1. Skicka ett e-postmeddelande till [email protected] med din returförfrågan, ordernummer och anledningen till returen.

Följande anledningar till retur finns:

I fall du har mottagit en felaktig eller defekt vara, kommer vi att täcka returfraktkostnaderna. I andra fall är returfraktkostnaderna kundens ansvar.

  1. Om din retur accepteras, skickar vi dig en returfraktetikett, samt anvisningar om hur och vart du ska skicka ditt paket.
  2. Följ de mottagna instruktionerna och skicka din order till adressen: ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska street 10/2.
  3. Vi förväntar oss att behandla din återbetalning inom 1-2 arbetsdagar efter att vi mottagit din retur. När vårt lager har inspekterat din returorder kommer vi att skicka dig ett e-postmeddelande för att meddela dig att vi har mottagit din returnerade vara. Vi kommer också att meddela dig om godkännandet eller avslaget på din återbetalning.
  4. Om du godkänns kommer din återbetalning att behandlas och en kredit kommer automatiskt att tillämpas på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod inom 7-14 arbetsdagar, beroende på hastigheten på dina banktransaktioner.

VAD ÄR AVGIFTEN FÖR ÅTERLÄGGNING AV LAGER?

PRODUKTVILLKOREN SOM VI TILLÅTER FÖR RETURER:

SEN ELLER SAKNAD ÅTERBETALNING (OM TILLÄMPLIGT)

Om du inte har fått en återbetalning, kontrollera ditt bankkonto igen.

Kontakta sedan ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt postas.

Kontakta därefter din bank. Det tar ofta lite tid innan en återbetalning postas.

Om du har gjort allt detta och fortfarande inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på [email protected].

SKADAD VARA (OM TILLÄMPLIGT)

Vi beklagar om du har mottagit en skadad vara.

Om du tror att du har mottagit en defekt eller skadad produkt, vänligen kontakta oss senast 5 arbetsdagar efter att du mottagit paketet. Inkludera en bild där skadorna eller felen syns tydligt. Beskriv kortfattat skadorna och skicka beskrivningen och foto(n) till [email protected]. Vi kommer att granska ärendet och antingen skicka en ersättning för den skadade varan eller utfärda en återbetalning (inklusive returfrakten). Vänligen spara allt förpackningsmaterial och skadade varor innan du gör en ansökan.

Observera att alla varor inspekteras vid retur, och de med slitage snarare än ett fel kanske inte återbetalas.

SAKNARDE ORDRAR:

Vi vill påpeka att fall av försvunna ordrar är mycket sällsynta med vårt företag.

En order som är försenad i 60 arbetsdagar kommer att anses vara förlorad. Sådana “Förlorade ordrar” kommer att återbetalas fullt ut.

AVVISADE FÖRSÄNDELSER:

Observera att paket som vägras, eller inte mottas på grund av mottagarens försummelse (till exempel att ge en felaktig eller ofullständig adress, eller att inte hämta paketet), kommer inte att vara berättigade till återbetalning.

FELAKTIGA VAROR (OM TILLÄMPLIGT)

Om en av de varor du mottog inte är vad du beställde, skicka tillbaka den till oss och vi återbetalar dig (inklusive returfrakten) om den är felaktig.

KUNDTJÄNST:

Telefon: +46790081222

E-post: [email protected]

RETURADRESS:

Adress: ALEH HALUBOVICH 54-062, Polen, Wroclaw, Lubomierska street 10/2.